Tuesday, November 11, 2014

tragedi Oktober

assalamualaikum w.b.t

terlalu lama sangat blog ni tak diupdate. sangat lama. entahla, mungkin sebab masa tak mengizinkan.

28 Oktober 2014 hari yang tragedi bagi aku dan hari tu jugak first day aku start kerja dekat AEON BM. tak sangka, Allah sebenarnya tak izinkan aku untuk bekerja lagi. hmmm.

petang tu, lepas balik kerja pukul 4.10pm macam tu.. aku sampai rumah, kereta mak tak dak, moto abah & Iwan pun tak dak. pelik. memang aku pelik. sebab:

1) sepatutnya mak dah balik sekolah waktu tu.
2) selalunya abah pi sekolah dengan kereta. tapi kenapa tiba-tiba pulak naik moto

aku risau. masuk rumah, cek fon rupa-rupanya ada miskol dari mak & abah. bertambah risau. dalam hati "Ya Allah, janganlah jadi apa-apa pada mereka."  perasaan aku time tu Allah ja tau macam mana. tak lama lepas tu abah call. abah cakap ada kat Hosp. BM. Iwan accident dengan lori. rasa macam jantung disentap! Allahurabbi.

to be continued....

No comments:

Post a Comment