Sunday, March 13, 2011

semalam punya al-kisah~ =.=

haaa~
sebenaqnya x dak apa la sangat...
cuma nak gitau,.. semalam aku bukak laptop
dari pukul lebih kurang pukul,... pukul.... pukul brapa ntah...??! +______+
mungkin dlm lingkungan pukul 9 lebih kot.. sampaila pukul 2 pagi,..
x sangka begitu lama..  pernah aku buat camtu..

tiba-tiba aku jadi berani dok sorang2 kat tingkat atas melayan laptop..ahahhaha.. :D
kalau sapa2 yang kenal aku, taw la aku camna sebenaqnya.. hahaha..

semalam tcer hazwani aimi hasni kawin... :))
mesti best kan..?!! tapi aku x dapat pi kenduri dia sebab ada kem naqibah..hehehe..
emm, apa2 pun, saya doakan semoga tcer bahagia di samping suami.. <3 semoga kekal hingga ke anak cucu...
nanti dapat anak. jgn lupa gitau.. hahaha
tcer cun tyme kenduri tu..tcer pakai baju kelabu...
ish2...tcer sapa ntah...??! hehehe..
em, tu je kot yang nak ceritakan..

<3 fimie

No comments:

Post a Comment