Sunday, December 16, 2012

minggu yang menguji~ :'/

assalamualaikum w.b.t

fuuuhhh~! TERBAEK! minggu ni sangat lah menguji kesabaran, ketabahan, kesedihan, macam-macam ke lagi la. huhuu.. serabut tu memang selalu laa. hmmm. dah tak tau nak kata apa. mula-mula serabut dengan projek Islamic Studies. dalam masa yang sama serabut jugak dengan Wida' RM. :'( tapi saya lebih rela dan sanggup serabut pikir Wida' daripada serabut pikir pasal Video Osem untuk Islamic Studies tu. tak tau la kenapa. hanya Allah yang faham macam mana. huuu..

nak dikatakan kat sini, memang menguji la. menguji macam mana nak selesaikan keja-keja untuk Wida', menguji kemarahan, kesabaran. tu yang susah tu. huhu. hanya beberapa orang yang tahu pasal keserabutan sebenar Video Osem tu. T_T dan orang tu bukan orang yang selalu saya cerita masalah saya. *padahal bukan selalu pun cerita masalah kat orang. :P Ya Allah, ajar aku untuk memaafkan orang dan melupakan apa yang dia buat pada aku yang membuatkan aku marah pada dia. amin. :/

oke, tukar mood. 16hb Disember 2012-Wida' RM Sept 12. huhuu.. entahla macam mana nak kata. tapi yang pasti dan for sure mood saya untuk Wida' kali ni bukan gembira dan bukan suka. sedih. Wida' sebelum ni takdak la rasa sedih sangat. tapi kali ni rasa macam hmmmmmmmm... SEDIHNYA~! T__T nak nangis, tapi air mata ni ketegaq, tak nak keluar. huhuu.. mungkin sem ni ada orang yang saya sayang,yang saya rapat akan keluar UTP. mungkin sebab tu yang membuatkan saya sedih sangat. wwuuuuuu~ sapa yang tak sedih kalau berpisah dengan orang yang kita sayang kan? tapi yang peliknya, tyme nak berpisah dengan kawan-kawan sekolah Irshad dulu pun saya tak rasa sedih macam ni. sedih tu satu, plus pikir macam mana la lepas ni.. hmm... serius sedih. :'( kalau tyme Wida' nanti nampak saya senyum, mungkin tu sekadar untuk memaniskan muka depan orang. dalam hati, hanya Allah yang tahu. :"(

"Jangan engkau memandang kecil perbuatan yang baik walaupun sekadar bermuka manis apabila bertemu dengan sahabat" -riwayat Muslim.

sejak nak habis sem ni tiba-tiba emotional la pulak. dengar lagu pun sedih. emo, emo. huhuu. Ya Allah, izinkan aku untuk membina kenangan bersama orang yang aku sayang sebelum beliau menamatkan pengajian beliau di bumi UTP.amin. :'/ sobs.



hayatilah~ :'/ huhuu.. 



untuk yang disayangi :'(




1 comment: