Tuesday, May 1, 2012

study week~ :)

assalamualaikum w.b.t

em, kata kat orang dah lama tak update blog, tapi blog sendiri pun dah lama tak update. :P mungkin disebabkan kekangan masa + tak dak idea nak update apa. lagipun, sekarang musim STUDY WEEK. final exam untuk batch JAN 12 mula 3hb may 2012. tak lama dah tu. hhuhu. :( sebab tu kot yang tak update. ni pun curi masa sikit. haritu, masulah LRKK ada ajak makan kat kafe v2 untuk ahli LRKK muslimat la. alhamdulillah, 6 orang student JAN 12 datang. makan-makan tu sebab ada sorang ahli LRKK nak kelua UTP. nama, alamat dan id number dirahsiakan. :)

so, kitorang makan-makan tu kira kali terakhir la dengan dia. lepas makan-makan, sorang, sorang bagi ucapan kat dia. last sekali baru dia bagi ucapan untuk semua. tapi, walaupun dia keluar UTP keahlian dia sebagai ahli LRKK dalam group fb tak diremove. tengok, baik kan.?! :P hehe. by the way, jom kita sama-sama perbetulkan niat. bukan belajar semata-mata nak lulus exam, tapi belajar kerana Allah. *peringatan untuk diri sendiri jugak sebenarnya. :) jangan lupa DUIT. Doa, Usaha, Ikhtiar dan Tawakkal. :D insyaAllah, Allah bagi yang terbaik untuk kita. Ya Allah, redhailah aku dan sahabat-sahabat aku yang lain dan berikanlah kami keputusan yang terbaik yang Engkau redhai. amin. :)

WIRID SUPAYA ALLAH REDHA DENGAN USAHA KITA
Mudah-mudahan tidak menjadi seorang muslim professional yang munafiq, tidak terikut-ikut sikap orang Nasrani dan Yahudi (Nasihat dari Prof. Ustaz Hashim Yahya, Mufti Selangor)
doaallahredahusahakita
Telah bersabda Rasulullah: Barangsiapa yang berkata ketika petang (zikir yang tersebut) Allah tetap akan meredhakannya (Riwayat Tarmizi)


edit by myself. :) *walaupun tak berapa cantik, alhamdulillah, puas hati. 
p/s:sori kalau entri kali ni tak berapa baik. :(

<3 syahirahnsmr



No comments:

Post a Comment