Wednesday, October 17, 2012

pertemuan vs perpisahan :'/

assalamualaikum w.b.t

harini entah macam mana la pagi-pagi lagi boleh pening kepala. bangun-bangun je nak siap pegi tutor english, rasa pening kepala yang amat sangat. tapi gagahkan jugak untuk mandi. lepas mandi still tak hilang pening kepala. tyme tu dah pukul 7.30am++ tiba-tiba rasa nak muntah pulak. so, bergegas la pegi toilet untuk muntah. taktau la muntah tu keluar apa. hmm, mungkin sebab malam semalam makan nasi sikit je. *nasi yang disuap beberapa kali oleh kawan. tapi sebelum ni tak jadi apa pun. tula namanya ketentuan. dah Allah nak tentukan harini jadi camtu, tak boleh lari. lepas habis muntah tengok jam dalam pukul 7.41am. saya pun hantar mesej kat kawan yang satu tutor yang saya tak pegi tutor pagi tu. suruh dia gitau dekat tutor yang saya pening kepala. lepastu, saya pun letak minyak cap kapak dan tidur. *nak rehatkan kepala dan minda sebelum jawab quiz thinking skills petang tu. huhu.

hmm. harini saya sakit, esok lusa mana tau dah tak dak kat dunia ni lagi, kan?! kita tak tau, Allah tau. :) 

created by me during the rain + storm just now. :')

kepada semua yang mengenali, sori kalau diri ini ada salah dan silap. harap maafkan. semoga kita semua bertemu di syurga. amin. :) *kalau kita tak dapat bertemu kembali di dunia, semoga Allah temukan kita kembali di syurga. i'allah. amin. 

hayatilahh~ :'D

<3 syahirah



2 comments: