Sunday, February 19, 2012

surat untuk dia... =)

assalamualaikum...

'Surat Untuk...' tiba-tiba haritu terbaca entri seorang akak faci MAS ni.. punyala semangat baca, ingatkan surat untuk sapa, rupanya surat untuk UMAR.. ayat tu dahla berbunga-bunga, romantik pulak tuu. papepun, tuan punya badan tau sapa sebenarnya umar. :) tapi yang pasti umar tu bukanlah sesuatu yang bergelar manusia. =.=' adoi... "apela akak ni. buat suspen je." :) so, terdetik la pulak saya nak tulis surat tapi bukan untuk Umar, surat ni untuk seorang insan bergelar ALONG. =)

memang ramai pun yang pegang gelaran along ni. tapi insyaAllah ni khusus untuk along yang ada di UM kelantan tuu. tapi sebenarnya, harap-harap dia tak baca.. :p segan kot.

assalamualaikum w.b.t

along, sebenarnya, angah nak mintak maaf.. banyak sebab, tapi antaranya sebab:-
1. angah dapat laptop, tapi along guna notebook je. padahal along anak sulung, yang patut dapat dulu. tapi angah pulak yang dapat laptop.
2. angah dapat hadiah sebelum keluar result spm lagi. along yang dah dapat result pun belum dapat hadiah lagi.. (seingat saya la.. )

sori sangat-sangat. bukan angah yang mintak kat mak & abah. angah mintak notebook sebab kesian kat mak & abah nak kena keluar duit banyak-banyak. tapi mak cakap guna laptop lagi senang, ada tempat bubuh CD. kalau lecturer nak assignment dalam CD senang la. notebook takdak tempat buh CD. (walaupun taktau ada ke lecturer mintak assignment dalam CD..? =.=') hmm,. bila dah ada laptop memang la senang. senang nak online, :P senang nak tengok e-learning, dan senang jugak nak update blog. :) tapi dalam masa yang sama rasa bersalah pulak kat along. for the last time, sori, sori n sori.. :( harap-harap along tak ambil hati sebab ni..

<3 syahirahnsmr

No comments:

Post a Comment