Sunday, February 5, 2012

BELIAU... idolaku di UTP :)

Assalamualaikum.

first sekali, saya nak petik sedikit rangkap daripada sebuah lagu BISIKAN NURANI dari kumpulan In-Team.
 http://www.youtube.com/watch?v=9LmMwiHbgDo

                                   bukan aku memuji,
                                   apalagi memuja,
                                   salahkah kukagumi... :D

harap-harap semua tak salah faham. memang idola first sekali nabi muhammad s.a.w tapi idola saya ni hanyalah seorang yang saya kagumi dan hormati di utp. dengan kata lain, idola saya di utp. em, paham-paham jela macam mana. tak reti nak terang macam mana dah. :(

of course beliau adalah seorang perempuan dan muslimah. :) nama, alamat, birthday, ic semua dirahsiakan. biarlah rahsia~ haha :) alhamdulillah buat masa sekarang, hanya saya dan ALLAH saja yang tahu siapa gerangannya. :))  saya bukan suka-suka tiba-tiba jadikan beliau idola saya. ada sebab-sebab yang membuatkan saya jadikan beliau idola saya. (sori kalau ayat tunggang langgang) sebabnya.... :-

1) seorang yang baik :)
2) lemah lembut
3) sopan sangat mcm perempuan melayu terakhir. heheh
4) lawak jugak. kadang-kadang cara cakap dan kadan-kadang perlakuan beliau yang melucukan. :D
5) tak pernah pulak nampak beliau sembang dengan fasi laki tyme MAS.
6) cara bercakap pun sopan
7) berjalan pun sopan. boleh dikatakan semuanya lah sopan+lembut
8) wajah beliau lembut dan dapat menyejukkan mata yang melihat. (taktau la kot-kot mata saya sorang ja.)
9) penyayang
10) suka tengok+dengar bila beliau bercerita.


dan ada lagi la sebab-sebab lain yang tak dapat ditulis di sini. tak kan nak tulis semua kot. jenuh la~ =.=' hahah. semoga ukhuwah yng terjalin antara saya dan idola saya tu akan lebih erat dan berkekalan.. :)) amin...
kalau nak tau sapa, text la saya. insyaAllah saya tak bagitau. :P sori. heheh.

<3syahirahnsmr

No comments:

Post a Comment