Wednesday, March 16, 2011

aku adalah aku~

banyak orang cakap....
tak kira la sapa pun., orang kata aku ni tak matured sebab minat budak2...
hmm,. sejauh mana kebenaran tu....?? jeng..jeng..jeng... :D
aku bukan apa..
cuma nak berkongsi pendapat ja..
sebagai seorang manusia, aku rasa aku layak untuk berkongsi pendapat walaupun berkemungkinan tak diterima orang ramai..
oke,, first n foremost, aku nak abaq kat semua orang yang aku minat+suka+sayang+sokong kat  SHAFIMIE B SAEDON... a.k.a FIMIE DON heheheh... 


                                                       ni la fimie don... :D

persoalannya, orang cakap aku minat fimie nampak macam tak matured.. heheh.. betulke tu..?
emm, aku minat dia ada la sebab-sebab dia kan..?! orang lain pun ada minat jugak orang tertentu kan..?! tapi bagi aku, minat fimie tak bermakna aku nampak tak matured.. lagipun fimie sekarang dah remaja... tengok kat gambar tu... kan nampak matured.. dah form 1 dh... masuk alam remaja dah dia.. huhuu... :') maknanya, dia sekarang bukan budak2 lagi.. dan aku tak minat budak2... heheheheh...

then, kalau aku kata aku minat budak2 pun, sekurang-kurangnya boleh memupuk kasih sayang terhadap kanak-kanak... kalau nanti jadi doktor kanak2 ka... (insyaAllah... tapi x mau jadi pun..) takla aku jadi doktor yang garang & tak sukakan kanak-kanak... doktor kanak-kanak mestila kena sayang kat kanak2... kalau tak, macam mana nak rawat...?!! hehehe..
lagipun kalau minat budak2, aku boleh jadi baik.. hahahahah...
sebab budak2 kan kecik lagi... mesti kena jaga depa elok2.. jaga cakap..
jaga hati... hahhaaha...
emm, tapi semua tuhanya pendapat aku...

so, aku nak mintak maaf la kalau pendapat aku bercanggah ngan orang lain..
to err is human..
rambut sama hitam, hati masing-masing berlainan... :)
sori ya...!!!


                                                          FIMIE DON tyme kecik lagi... :)

                                               FIMIE DON tyme dh meningkt remaja... :D

<3 fimie

No comments:

Post a Comment