Sunday, March 6, 2011

hmm,.... what in my mind right now...?????!!! =.=

hah.....???!!
sedar tak sedar dah masuk bulan Mac,..
emm, rasa macam baru semalam aku duk kat kelas 4 IBN KHALDUN..
rupa-rupanya aku dah duduk kat kelas 5 IBN KHALDUN~ =.=
huhuu...kelas yang _ _ _ _ _ _(isi tempat kosong..hahha) tak taw nak kata camna.... +_________+

esok(7/3/2011) UP1 utk thun 2011... subjek yang exam esok, sejarah(ngantok.. =.=), english(lingkup... :p) ngan bahasa melayu(bahasa ibunda,. tu pun tak pasti dapat a ke tak..?)
tak taw la nak kata habis study ke belom.. kalau ikutkan memang  tak habis explore semua lagi..
tapi dah esok nak exam, terpaksa cakap dah habis study walaupun hakikatnya belom,.. :(
yela,. kalau tak habis study gi pun, tak kan cikgu nak bagi tempoh masa lagi kot..??? ingat sekolah bapak aku..? heheh...
kalau ahli sejarawati macam saffrina, atikah ipin, aina n lain-lain tu tak pa la..
adoii..if boleh, nak saja aku drop subjek sejarah tu... huhuu..

apa2 pun, kena pulon dari sekarang gak...
demi SPM 2011, chaiyok2 untuk aku ngan kawan2.. :)
kepada semua friend2 aku, gud luck n all the best untuk semua n segala jenis exam...
0711 TERBAIK...!! kasi gempak 1 IRSHAD.... heheheh... (semangat) :))
oke2...  nak balek hostel dah petang ni... so, kepada semua yang baca post ni, doa2 la untuk aku ye... tenkiu... :))

<3 fimie... :D

No comments:

Post a Comment