Saturday, March 5, 2011

seronok~ gembira :)

first sekali aku nak gitaw,.. aku terharu,....
aku syiok... :))
best,.. huhuuu.... :')
semalam ada berlaku sesuatu yang aku tak jangka pun sebenaqnya..
tyme aku tengah berFB, tiba2 enset aku berbunyi n berdering... hahahaha...
aku ingatkan orang miskol... yela,.kot2 la secret admirer... huahahah... :D
pas2, aku pun tengok enset... =.=
TIBA-TIBA.........!!!!!! jeng..jeng...jeng....

orang yang aku minat+suka+sayang kol aku... :))))
heheheh... tapi yang tak bestnya, dia tak banyak tanya aku sangat...
aku yang dok asyik perah otak nak cakap pa ngan dia.. adoi.... emm,
papepun, aku hepi sangat...
aku cakap ngan si dia('adik' aku)  selama 2 minit 20 saat.. :D
riiiiinnduuuu giler bangang...!!!!! :)
hmm, harap2 aku dapat la cakap ngan dia lagi.. amiin~

No comments:

Post a Comment