Wednesday, March 16, 2011

geram+tension+sedih

waaaaaa~~ aku nak jerit ja rasa...
nasib baik ada dalam rumah..
kalau tak, memang berkumandang dah jeritan aku kalau aku duk kat tanah lapang..
huhuu... aku geram sebab laman sosial yang bergelar FACEBOOK buat hal..
memang cari pasai betolla fb ni... :"(
macam 'kucing' lagi...
sat orang tu on9, sat orang tu off9..
macam2 hal.. adoi.. penat taw ark aku dok perbetul keadaan...
bila lah fb nak kembali kepada keadaan asal...?!! aduh~
tension btol.. dh la lambat..

tara nak remove post pun berejam...
nak anta mesej inbox pun berdekad2...
last2 sekali, dah lama sangat aku pun dah naik berang ar..
tak larat aku nak tunggu..
aku tak suka menunggu~ +_______+
huh..!!!

tak pasal2 blog ni jadi tempat aku lepas geram...
sori naa AZHIMIE... :D
huhuuu... tak larat maki fb dah..
len hari la pulak maki lain kat fb tu..
kepada fb: kalau tak mau kena maki, kau kembalila jadi keadaan yang asal.. sorry to say (jadi gila dah ni)

<3 fimie

No comments:

Post a Comment