Saturday, March 26, 2011

kenapa...???

aku sebenaqnya nak jugak ambik lesen motor...
nampak cam best ja...huhuu...
lagipun senang sket nak pegi mana2...
baru nampak style... :)
tapi mak aku x bagi..
mak aku kata bahaya...
senang berlaku eksiden..
bila aku cakap kereta pun boleh eksiden,mak aku cakap:
kalau naik motor, kita jatuh terus atas jalan..
kalau kereta, eksiden pun kita masih ada body kereta tu untuk protect kita...
tapi bagi aku, ajal maut ketentuan Allah...

so, mana-mana pun sama ja...
cuma kena bawak kereta atau motor tu elok2 la.
kalau dah bawak tu laju2, bawak pi la basikal ke, lori ke, mampus jugak..
huhuu.. :'(

lagi satu aku heran..
macam mana nak agak jarak...??
contohnya macam,... kalau nak masukkan kereta dalam garaj ka, nak parking ka...
cam na nak agak ek..?!!
seriously cakap, aku X RETI agak...
aku takut kalau aku agak x tepat...
macam hari tu aku tengok ayah aku bawak kereta, time nak belok tu aku rasa cam kereta tu nak langgar... apa tu...? apa ntah pnggil....!! macam tebing kt tepi jalan tu... ha..!! ingat kan nak  terlaggar dah.. rupanya lepas jugak...
huhuu...
camna la ayah aku boleh agak ngan betol...

x sabaq nak ambik lesen~
hehhee...baru rasa cam besar sikit...
tapi lambat skit ar aku ambik lesen... bulan tujuh baru cukup umur... :((
apa2 pun, SPM dulu...
kena bagi dapat 12A+ dulu... amin~ :D
oke, sampai sini saja... nanti2 sambung lagi.. :)

<3 fimie

No comments:

Post a Comment